تاریخ خبر: ۱۳۹۴/۰۳/۱۲زمان خبر: ۱۵:۵۸تعداد بازدید: ۴۹۸۸ موفقیت بانک قوامین در اخذ نشان استاندارد بینالمللی کیفیت و اعتبار در خدمات بانکی
بانک قوامین در دومین اجلاس متخصصین و رؤسای بانک، بیمه و بورس، موفق به اخذ نشان استاندارد بینالمللی کیفیت و اعتبار در خدمات بانکی و همچنین نشان زرین مؤثرترین مدیریت روابطعمومی و ارتباطات شد.
بانک قوامین در دومین اجلاس متخصصین و رؤسای بانک، بیمه و بورس (Bainex 2015) که با حضور مدیران ارشد بانکها، بیمه های خصوصی و دولتی و مدیران صنایع و کارخانجات تولیدی در سالن همایش های سازمان صدا و سیما برگزار شد، موفق به اخذ نشان استاندارد بینالمللی کیفیت و اعتبار در خدمات بانکی از سوی اتحادیه اروپا شد.
در این اجلاس که اردیبهشتماه سال جاری برگزار گردید، همچنین نشان زرین مؤثرترین مدیریت روابطعمومی و ارتباطات، مبتنی بر تلاشهای مستمر جناب آقای دکتر حمید موفق به بانک قوامین اعطا شد.