• تصاویر رندر رسمی گلکسی بادز 2 سامسونگ در فضای مجازی قرار گرفت

      تصاویر رندر رسمی گلکسی بادز 2 سامسونگ در فضای مجازی قرار گرفت

      تصاویر رندر رسمی گلکسی بادز 2 سامسونگ در فضای مجازی قرار گرفت

      اخیرا تصاویر رندر رسمی گلکسی بادز 2 سامسونگ منتشر شده است که طراحی ظاهری و رنگ‌بندی هدست واقعا بی‌سیم شرکت کره‌ای را به نمایش می‌گذارند

       انتظار می‌رود ۲۸ جولای (۶ مرداد) سامسونگ رویدادی برگزار و از جدیدترین دستاوردهای خود رونمایی کند؛ محصولاتی که شامل حداقل سه مدل گوشی هوشمند گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی S21 FE به همراه ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ و نسل بعدی هدست واقعا بی‌سیم گلکسی بادز می‌شود. البته امکان دارد شرکت کره‌ای محصولات دیگری نیز به رویداد تابستانی خود بیاورد و علاقه‌مندان را غافلگیر کند؛ اما آنچه در حال حاضر اهمیت دارد، تصاویر جدید گلکسی بادز ۲ است که در فضای مجازی قرار گرفته‌.

       
      MSPowerUser گزارش می‌دهد که تصاویر منتشرشده از گلکسی بادز ۲ علاوه بر طراحی ظاهری هدست واقعا بی‌سیم جدید سامسونگ و رنگ‌بندی آن، طراحی جعبه‌ی شارژ بادز ۲ را نیز به نمایش می‌گذارند. گلکسی بادز ۲ از اهمیت بالایی برای علاقه‌مندان محصولات شرکت کره‌ای برخوردار است؛ زیرا انتظار می‌رود ویژگی‌هایی از جمله لغو فعال نویز محیط را به بازار محصولات اقتصادی بیاورد.
       
      شاید در نگاه اول، طراحی گلکسی بادز ۲ بسیار ساده به نظر برسد؛ اما این محصول به دو میکروفون مجهز شده است که به کاهش هرچه بهتر نویز محیط کمک می‌کنند. هدست واقعا بی‌سیم جدید سامسونگ حداقل در چهار رنگ‌ متفاوت شامل سفید، مشکی، بنفش و سبز روانه‌ی بازار خواهد شد. البته رنگ بدنه‌ی جعبه‌ی شارژ هدست‌ها سفید خواهد بود و تنها رنگ‌بندی داخل جعبه با رنگ گلکسی بادز ۲ همخوانی خواهد داشت.
       
      تصاویر رندر گلکسی واچ 4 سامسونگ در فضای مجازی قرار گرفت
      کیس شارژ هدست واقعا بی‌سیم گلکسی بادز ۲ سامسونگ از ظرفیت ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت برخوردار است و می‌تواند باتری ۶۰ میلی‌آمپر ساعتی هدست جدید شرکت کره‌ای را در حالت بی‌سیم به‌صورت ۲٫۵ وات شارژ کند. در مقایسه با نسل گذشته، ظرفیت جعبه‌ی شارژ از ۲۷۰ به ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت رسیده است که خبر خوبی به نظر می‌رسد؛ اما در طرف دیگر، ظرفیت هدست‌ها از ۸۵ میلی‌آمپر ساعت در نسخه‌ی قبلی به ۶۰ میلی‌آمپر ساعت رسیده است که به معنی کاهش عمر مفید باتری هدست‌ خواهد بود.
       
      در حال حاضر بسیاری از اطلاعات مرتبط با گلکسی بادز ۲ سامسونگ در دست نیست؛ برای مثال گفته نشده که آیا هدست‌ واقعا بی‌سیم جدید شرکت کره‌ای از ویژگی مقاومت در برابر نفوذ آب برخوردار است یا خیر. همچنین در مورد قیمت آن‌ها حرفی زده نشده است. انتظار می‌رود با نزدیک‌تر شدن به زمان برگزاری کنفرانس سامسونگ در MWC 2021 اطلاعات بیشتری از محصولات جدید شرکت کره‌ای منتشر شود.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع