• ویژگی بارگذاری سریع بازی‌ در ویندوز ۱۱، به ویندوز ۱۰ اضافه نخواهد شد

      ویژگی بارگذاری سریع بازی‌ در ویندوز ۱۱، به ویندوز ۱۰ اضافه نخواهد شد

      ویژگی بارگذاری سریع بازی‌ در ویندوز ۱۱، به ویندوز ۱۰ اضافه نخواهد شد

      به نظر می‌رسد ویژگی بارگذاری سریع بازی‌ها (DirectStorage) تنها در ویندوز ۱۱ در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و ویندوز ۱۰ از آن برخوردار نخواهد شد.

       روز پنج‌شنبه مایکروسافت از ویندوز ۱۱ رونمایی کرد؛ اما حواشی و اتفاقات جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل ویندوز ادامه دارد. ویندوز ۱۱ با ویژگی‌های متعددی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت که برخی از آن‌ها شامل امکان اجرای اپلیکیشن‌های اندروید و قابلیت بارگذاری سریع‌تر بازی‌ها هستند.

       
      طبق گزارش VideoCardz، مقامات مایکروسافت از این نسخه به‌عنوان «بهترین ویندوزی که تاکنون برای گیمینگ ساخته شده است» یاد می‌کنند و برای این منظور، ویژگی‌های گیمینگ متعددی برای مخاطبان دنیای بازی ارائه کرده‌اند. یکی از این موارد، تکنولوژی پیشرفته‌ی دایرکت استورج (DirectStorage) است که بر اساس اطلاعیه مطبوعاتی منتشرشده، تنها در ویندوز ۱۱ قابل دسترسی خواهد بود.
       
      در ادامه می‌توانید متن اطلاعیه مطبوعاتی رسمی مایکروسافت در مورد شماری از ویژگی‌های ویندوز ۱۱ را مطالعه کنید:
       
       
       
      گیمینگ همواره برای ویندوز جایگاه اساسی و بسیار مهمی داشته است
      ما ویندوز را با هدف خلق محیط جادویی و جذابی طراحی می‌کنیم؛ جایی که همه می‌توانند در آن به بازی، ارتباط و خلق پدیده‌های جدید بپردازند. به همین دلیل خوشحالیم که ویندوز ۱۱ را با گرافیک برتر، سرعت شگفت‌انگیز و مجموعه‌ی باورنکردنی و بسیار بزرگی از بازی‌های ویدئویی به شما ارائه می‌کنیم.
       
      خود را در گرافیک برتر ویندوز ۱۱ غوطه‌ور کنید
      به لطف تکنولوژی‌های جدیدی مانند Auto HDR، بازی‌های ویدئویی با ویندوز ۱۱ بهتر از همیشه به نظر می‌رسند. Auto HDR قابلیت منحصر‌به‌فرد و بسیار کاربردی ویندوز ۱۱ است که به‌صورت خودکار، دامنه‌ی گرافیکی بالا (HDR) را برای بازی‌هایی که بر مبنای DirectX 11 یا بالاتر از آن ساخته شدند، به ارمغان می‌آورد. Auto HDR بدون نیاز به ورود توسعه‌دهندگان بازی‌ها، می‌تواند جلوه‌های گرافیکی SDR را به HDR ارتقاء بدهد و طیف وسیعی از رنگ‌ها و نورپردازی دقیق را به عمق تصاویر اضافه کند. ما این تکنولوژی را پیش از این در کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس معرفی و بازخورد فوق‌العاده‌ای از بازیکنان و توسعه‌دهندگان بازی‌ها دریافت کردیم. حالا خوشحالیم که می‌توانیم از این تکنولوژی پیشرفته در اکوسیستم ویندوز نیز استفاده کنیم.
       
      ویژگی جدید مایکروسافت
       
      آماده‌ی تجربه گیمینگ با سرعت‌ شگفت‌انگیز باشید
      با ورود به عصر حافظه‌های پرسرعت NVMe SSD، ویندوز ۱۱ نیز در آینده‌ی نزدیک امکان بارگذاری بسیار سریع‌تر بازی‌ها را با استفاده از تکنولوژی متحول کننده‌ی DirectStorage فراهم خواهد کرد. دایرکت استورج یکی از قابلیت‌هایی بود که در ساختار Xbox Velocity Architecture کنسول‌های سری ایکس و سری اس معرفی شد.
       
      با بهره‌گیری از قابلیت‌های DirectStorage که تنها از طریق ویندوز ۱۱ قابل ارائه خواهد بود، بازی‌ها می‌توانند با سرعت به‌مراتب بیشتری در کارت گرافیک بارگذاری شوند و CPU را معطل نخواهند کرد؛ این یعنی می‌توانید بازی‌های بسیار سنگین با گرافیک بالا را در یک چشم به هم زدن اجرا کنید و دیگر منتظر لودینگ‌ طولانی نمانید. دایرکت استوریج در سیستم‌های خاصی که از درایوهای NVMe استفاده می‌کنند، پشتیبانی خواهد شد و تجربه گیمینگ در پلتفرم پی‌سی را به سطح جدیدی وارد خواهد کرد.
       
      ویندوز ۱۱ علاوه بر پشتیبانی از سخت‌افزار جدیدی که برای به‌کارگیری DirectStorage مورد نیاز است، همچنان به یکی از گسترده‌ترین دامنه‌های پشتیبانی سخت‌افزاری در جهان ادامه خواهد داد. از تمامی کنترلرهای بی‌سیم ایکس باکس، کیبوردهای مکانیکی و ماوس‌های گیمینگ گرفته تا کنترلرهای تطبیقی ایکس باکس (Xbox Adaptive Controller)، هدست‌های صدای فراگیر و پردازنده‌های گرافیکی اکسترنال و میلیون‌ها لوازم جانبی دیگر، همگی تحت پشتیبانی ویندوز ۱۱ قرار خواهند داشت و می‌توانید از انواع مختلف این لوازم در سیستم‌های مبتنی بر ویندوز ۱۱ استفاده کنید.
       
       
      مجموعه‌ی بی‌نظیری از بازی‌ها را تجربه کنید
      البته حتی بهترین گرافیک‌ها و بالاترین سرعت‌ها بدون بازی‌ کاربردی نخواهند داشت. به همین خاطر ایکس باکس گیم پس را برای پلتفرم پی‌سی توسعه دادیم؛ یک سرویس اشتراکی جذاب که همواره امکان دسترسی به بیش از ۱۰۰ بازی باکیفیت پی‌سی در ژانرهای مختلف را برای شما فراهم می‌کند. گیم پس ساخته شده است تا قدرت بازی‌ها را برای همه‌ی جوامع مخاطبان به ارمغان بیاورد و حالا با یکپارچه شدن اپلیکیشن ایکس باکس با ویندوز ۱۱، دسترسی به گیم پس ساده‌تر از همیشه خواهد بود. مجموعه بازی‌های گیم پس، بسیار جذاب و ترغیب‌کننده هستند و همان‌طور که پیش از این اعلام کردیم، در سال جاری می‌توانید منتظر بازی‌هایی مانند Halo Infinite ،Twelve Minutes و Age of Empires IV باشید.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع