• گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ شیائومی با نمایشگر ۱۲۰ هرتز AMOLED از راه می‌رسند

      گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ شیائومی با نمایشگر ۱۲۰ هرتز AMOLED از راه می‌رسند

      گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ شیائومی با نمایشگر ۱۲۰ هرتز AMOLED از راه می‌رسند

      جدیدترین ویدیوی به اشتراک گذاشته شده در صفحه رسمی توییتر شیائومی تایید می‌کند که گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت ۱۰ با نمایشگر ۱۲۰ هرتز AMOLED معرفی و به بازار عرضه خواهند شد. با این حساب موبایل‌های جدید این شرکت می‌توانند برگ برنده‌ای در مقابل رقبای خود در بازار داشته باشند.

       معمولا گوشی‌های هوشمند پرچمدار از  نمایشگر AMOLED  با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند. حتی موبایل‌های پرچمدار ارزان قیمت نیز اگر مجهز به نمایشگر AMOLED‌ باشند، معمولا از نمایشگر با نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز به می برند. اما شیائومی قصد دارد نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه دهد. هرچند در تیزر به اشتراک گذاشته شده، به این موضوع اشاره نشده است که کدام یک از گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت  از نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برند.

       
       
      شیائومی علاوه بر انتشار ویدیویی کوتاه که اشاره به نمایشگر ۱۲۰ هرتز AMOLED‌ دارد، ویدیوی دیگری نیز در یوتیوب به اشتراک گذاشته است که تایید می‌کند نسخه پرو این سری مجهز به چنین نمایشگری خواهد بود. در ابتدای ویدیوی مذکور، ردمی نوت ۱۰ پرو با رنگ نارنجی نشان داده شده است. انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند این سری در رنگ‌های نارنجی، آبی و طوسی در دسترس کاربران قرار گیرند.
       
      با توجه به ویدیو به نظر می‌رسد نخه پرو ردمی نوت ۱۰ از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در پنل پشتی، اسپیکرهای استریو و شارژ سریع ۳۳ وات بهره خواهد برد.
       
       
      به علاوه ظاهرا باید منتظر نسخه معمولی ردمی نوت ۱۰ نیز از نمایشگر AMOLED، بدنه پلاستیکی، چیپست اسنپدراگون ۶۷۸ کوالکام، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین چهارگانه در پنل پشتی دستگاه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی باشیم.
       
       
       
      شیائومی قصد دارد در رویدادی اختصاصی گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت ۱۰ را در تاریخ چهاردهم اسفندماه (‌چهارم ماه مارس) رونمایی کند. باید دید موبایل‌های جدید این سری با چه مشخصاتی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع