• نمایشگاه الکامپ انعکاسی از وضعیت فناوری اطلاعات در کشور است

      نمایشگاه الکامپ انعکاسی از وضعیت فناوری اطلاعات در کشور است

      نمایشگاه الکامپ انعکاسی از وضعیت فناوری اطلاعات در کشور است

      معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست خبری بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ با اشاره به بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات در کشور گفت : بخشی از حیات یک رویداد درگرو مشارکت شهروندان و جوانان در آن رویداد است .

       به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران : صبح  امروز نشست خبری بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ با حضور امیر ناظمی معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران و اثنی عشری رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و جمعی از اصحاب رسانه در سالن کنفرانس سازمان فناوری برگزار شد .

       
      معاون وزیر ارتباطات در این نشت گفت : سالن دولت الکترونیک با متراژ  دو هزار و 500 مترمربع و متشکل از 40 دستگاه دولتی در قالب 22 غرفه برگزار خواهد شد و در این سالن سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی به معرفی خدمات خود خواهد پرداخت .
       
      وی در ادامه افزود : رویکرد ما در این دوره خدمت محور خواهد بود و دستگاه‌ها به‌جای معرفی خود به معرفی دستاوردها  و خدمات خود می‌پردازند و در این راستا با توجه به ملاحظات زیست‌محیطی و ماهیت فناورانه نمایشگاه مقررشده است دستگاه‌ها از ارائه بروشورهای کاغذی خوداری کنند و اطلاعات خدمات خود را از طریق پرتال رسمی سازمان فناوری اطلاعات ایران و بخش نمایشگاه الکامپ بارگذاری نمایند .
       
      رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران پویایی و به‌روز بودن را از ملزومات نمایشگاه الکامپ برشمرد و افزود : اضافه شدن برنامه هاو رویدادهای جانبی نظیر الکامپ استارز و الکامپ جابز و غیره باعث پویایی و جذابیت به نمایشگاه می‌شود و بخش از حیات یک رویداد درگرو مشارکت شهروندان و جوانان کشور است .
       
      اثنی عشری رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در جمع خبرنگاران گفت : رسالت سازمان نظام صنفی ایجاد بستر مناسب برای حضور شرکت‌ها در نمایشگاه باهدف ارتقاء محتوای درونی نمایشگاه و توسعه بازار است .
       
       رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای بابیان اینکه الکامپ ۲۵، پنجمین الکامپ متوالی است که توسط این سازمان برگزار می‌شود، افزود: علیرغم نگرانی‌های که در این شرایط وجود دارد و ممکن است شرکت‌ها به دلیل مشکلات مالی نتواند از نمایشگاه استقبال کنند، ما با رشد مواجه بودیم و تمام سالن‌ها تکمیل شد. امسال برای شروع شش سالن اختصاص داده بودیم که دو سالن هم اضافه کردیم. در الکامپ امسال الکامپ ترندز که سال گذشته برای اولین بار تشکیل شد؛ با فناوری‌های نوآورانه و نوظهور حضور دارد، همچنین بخش الکامپ جابز امسال برای اولین بار اضافه شده که موضوع اشتغال را هدف گرفته است.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع