• اپل طی پاییز ۲۰۱۷ بیش از ۲۲ میلیون دستگاه آیفون در ایالات متحده‌ی آمریکا به فروش رسانده است که نشان از افزایش سهم این کمپانی به ۴۴ درصد در بازار آمریکا دارد.

      آمار فروش اپل طی آخرین فصل از سال ۲۰۱۷ منتشر شد

      آمار فروش اپل طی آخرین فصل از سال ۲۰۱۷ منتشر شد

      اپل طی پاییز ۲۰۱۷ بیش از ۲۲ میلیون دستگاه آیفون در ایالات متحده‌ی آمریکا به فروش رسانده است که نشان از افزایش سهم این کمپانی به ۴۴ درصد در بازار آمریکا دارد.

       پیش از این نیز دیده بودیم که تحلیلگران از درآمد اپل در سه‌ماهه‌ی آخر سال گذشته انتظارات بالایی داشته‌اند که آخرین ارقام منتشرشده از سوی کانترپوینت ریسرچ، این دیدگاه را در مورد میزان فروش آیفون در آمریکا حمایت می‌کند.

      بر اساس برآوردهای کانترپوینت ریسرچ، اپل در مجموع ۲۲.۳۹ میلیون دستگاه از مدل‌های مختلف آیفون را طی فصل آخر سال ۲۰۱۷ در ایالات متحده به فروش رسانده است. با این حساب سهم بازار ایالات متحده از فروش آیفون‌ها به ۴۴٪ رسیده است. اپل توانست سهم بازار خود را از ۳۷٪ به ۴۴٪ افزایش دهد. این بالاترین سهمی است که اپل تاکنون موفق به کسب آن شده.

      کانترپویت در این باره اظهار می‎کند که این میزان فروش با توجه به عدم تمایل مشتریان به ارتقاء آیفون‌های خود، بسیار قابل توجه است.


      فروش جهانی آیفون ۱۰ کم‌تر از حد انتظار است؛ اما این موضوع در بازار داخلی اپل صدق نمی‌کند. از زمان عرضه آیفون‌های ۲۰۱۷ (۳ نوامبر)، فروش آیفون ۱۰ نسبت به آیفون ۸ و ۸ پلاس، دو برابر بیش‌تر شده است. این بدین معنی است که فروش دستگاه‌های بالای ۸۰۰ دلار که تاکنون بی‌سابقه بوده، حدود ۲۵٪ از کل فروش گوشی هوشمند طی سه‌ماهه‌ی اخیر در ایالات متحده را از آن خود کرده است.برای اولین بار است که اپل، ۲۲ میلیون دستگاه آیفون را طی یک فصل در آمریکا به فروش می‌رساند که بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا فصل فروش آیفون‌های ۲۰۱۷ به مانند سال‌های پیش از تکاپوی چندانی برخوردار نبود. همچنین نرخ آپدیت گوشی‌ها به نسل جدید توسط کاربران روندی کند داشت و این موضوع به این دلیل است که کاربران همچنان به استفاده از نسل پیشین گوشی‌های هوشمند خود ادامه دادند. اپل موفق شده است فروش خود در بازاری را که تنها دو درصد رشد داشت، بیش از ۲۰ درصد افزایش دهد که این موفقیتی بزرگ برای این کمپانی محسوب می‌شود. این بدان معنی است که اپل موفق شده در این زمینه از سامسونگ پیشی بگیرد.

      جف فیلدهاک، مدیر تحقیقاتی این شرکت، اظهار می‌کند که تقریبا نیمی از آیفون‌های فروخته‌شده طی این فصل، بیش از ۸۵۰ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

      سیکینگ آلفا نیز برآورد کرده است که حدود ۱۶ میلیون از این آمار فروش به آیفون ۱۰ تعلق دارد و گمانه‌زنی‌ها نیز به فروش ۲۰ میلیون دستگاه آیفون ۱۰ اشاره داشتند.

      آیفون 10 / آیفون ایکس / iPhone X

       

      برای مطالعه‌ی تمام مطالب مرتبط با گوشی‌های جدید اپل شامل مشخصات فنی، قیمت، تصاویر و ویدیوی نگاه نزدیک،
      به صفحه‌‌های 
      آیفون 10 / iPhone X یا آیفون 8 یا آیفون 8 پلاسمراجعه کنید.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع