• بر اساس گزارش‌های اخیر، سامسونگ در نظر دارد گوشی کم‌حجم زیر ۵ اینچی جدیدی با نمایشگر بدون حاشیه عرضه کند.

      سامسونگ روی گوشی کامپکت و بدون حاشیه کار می‌کند

      سامسونگ روی گوشی کامپکت و بدون حاشیه کار می‌کند

      بر اساس گزارش‌های اخیر، سامسونگ در نظر دارد گوشی کم‌حجم زیر ۵ اینچی جدیدی با نمایشگر بدون حاشیه عرضه کند.

       تقریبا تمام دستگاه‌های اخیر سامسونگ، اعم از پایین‌رده، میان‌رده و پرچم‌دار، اندازه‌ی صفحه‌ای معادل ۵ اینچ و بیشتر دارند و به نظر می‌رسد این شرکت دیگر علاقه‌ای به گوشی‌های کامپکت یا کم‌حجم ندارد؛ اما اگر گزارشی که اخیرا سایت‌های چینی منتشر کرده‌اند درست باشد، سامسونگ در حال کار روی یک گوشی با صفحه‌نمایش کوچک‌تر از ۵ اینچ و بدون حاشیه‌ است.

      این اولین بار است که شنیده می‌شود سامسونگ قصد ارائه‌ی گوشی کوچک و بدون حاشیه دارد. این شرکت تاکنون صفحه‌نمایش‌های بدون حاشیه‌ی خود را در هیچ‌یک از گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده‌ی خود به کار نبرده است.

      گزارش یادشده اشاره‌ای به مشخصات احتمالی یا حتی نام این این گوشی نکرده؛ اما با توجه به اینکه گوشی مورد بحث قرار است صفحه‌ای کوچک‌تر از ۵ اینچ داشته باشد، مسلما گلکسی A5 2018 یا گلکسی A7 2018 نخواهد بود؛ چرا که بر اساس گزارش‌ها این دو گوشی قرار است به ترتیب ۵.۵ اینچی و ۵.۷ اینچی باشند.

      بنابراین می‌توان اینگونه تصور کرد که شاید گوشی مذکور گلکسی اس ۹ مینی باشد؛ اما در حال حاضر این تنها یک تصور امیدوارانه است؛ چرا که هیچ‌گونه شواهدی از اینکه سامسونگ در حال کار روی گلکسی اس ۹ مینی است وجود ندارد و این شرکت در نسل قبلی گوشی‌های خود نیز دستگاهی تحت عنوان گلکسی اس ۸ مینی عرضه نکرد.

      البته بر اساس این گزارش، هرچند سامسونگ مطمئنا در حال کار روی این گوشی است؛ اما نمی‌توان بهطور قطع گفت که آن را عرضه خواهد کرد یا خیر.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع