• دو کاربر آلمانی، موفق به شکستن محدودیت کاراکتری توییتر شدند و با توییت ۳۵ هزار کاراکتری خود، تعجب همگان را برانگیختند.

      کشف باگ توییتر با انتشار یک توییت ۳۵ هزار کاراکتری کیان زرعکانی نویسنده: کیان زرعکانی

      کشف باگ توییتر با انتشار یک توییت ۳۵ هزار کاراکتری  کیان  زرعکانی نویسنده: کیان زرعکانی

      دو کاربر آلمانی، موفق به شکستن محدودیت کاراکتری توییتر شدند و با توییت ۳۵ هزار کاراکتری خود، تعجب همگان را برانگیختند.

       اگر از کاربران فعال توییتر باشید، مطمئنا از قصد این شرکت برای افزایش محدودیت کاراکتری به ۲۸۰ کاراکتر اطلاع دارید. حال دو کاربر آلمانی در اقدامی بی‌سابقه، توانستند با ارسال توییتی حاوی دنباله‌ای از کلمات بی‌معنی، محدودیت کاراکتری این شبکه‌ی اجتماعی را دور بزنند و توییتی ۳۵ هزار کاراکتری ارسال کنند. به‌فاصله‌ی کمی از انتشار این توییت، مسئولین توییتر اقدام به حذف آن کردند؛ اما اگر قصد دارید محتویات کامل این توییت را مشاهده کنید، می‌توانید روی این لینککلیک کنید.

      این توییت جادویی با این جمله شروع می‌شود:

      ملت! Timrasett@ و HackneyYT@ می‌توانند از محدودیت کاراکتری عبور کنند. باورمان ندارید؟ اینجا نزدیک‌ به ۳۵ هزار کلمه استفاده شده که شاهدی بر این ادعا است.

      پس از جمله‌ی بالا، دنباله‌ای از حروف بی‌معنی مشاهده می‌کنید که تا چندین سطر ادامه دارد؛ اما راز این توییت طولانی در چه چیزی نهفته است؟ بر اساس گفته‌ی یکی از کاربران توییتر، بدنه‌ی اصلی توییت فوق از URL تشکیل شده است. اگر در توییت فوق دکمه‌های ترکیبی CTRL + F را فشار دهید و عبارت «cc.» را جستجو کنید، متوجه وجود این لینک در بدنه‌ی اصلی توییت خواهید شد.

      twitter

      البته توییتر در پاسخ به این حرکت ساکت ننشست و ساعاتی پس از حذف این توییت، اقدام به حذف حساب‌های کاربری این دو نفر کرد. این شرکت توییت مورداشاره را باعث بروز مشکل برای دیگر کاربران این شبکه‌ی اجتماعی دانست؛ همچنین توییتر با این اقدام ثابت کرد که نسبت به اتفاقات خارج از قوانین، ساکت نخواهد نشست.

      هنوز مشخص نیست که آیا توییتر این مشکل را حل کرده است یا در آینده شاهد بروز چنین اتفاقاتی خواهیم بود.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع