• افزایش کیفیت خدمات پشتیبانی مبناکارت آریا در شعب بانکی قوامین

      افزایش کیفیت خدمات پشتیبانی مبناکارت آریا در شعب بانکی قوامین

      مدیریت انفورماتیک بانک قوامین از ارائه خدمات پشتیبانی باکیفیت مبناکارت آریا در شعبات بانکی استان‌های پهناوری مانند خراسان، یزد، کرمان ابراز رضایتمندی کرد و خواستار رسیدگی به سایر مناطق در این حوزه شد.

       مدیریت انفورماتیک بانک قوامین با حضور در دومین گردهمایی نمایندگان شرکت بازرگانی مبناکارت آریا بیان کرد: به عنوان یک نکته مثبت در فعالیت‌های ما و شرکت مبناکارت آریا می‌توان به این نکته اشاره کرد که در تمام مناقصات ما دو بخش امتیاز‌دهی می‌شود؛ بخش اول مربوط به محصولی است که خودمان می‌خریم و بخش دوم مربوط به حوزه پشتبانی است که در این حوزه صورت می‌گیرد و به همان اندازه بخش اول سهم دارد.

       تهرانی بیان کرد: تمام تلاش شرکت مبناکارت آریا بر این است که خدمات را به صورت گسترده ارائه کند، با این حال در این زمینه آنچه اهمیت دارد، نوع پشتیبانی است که از این خدمات صورت می‌گیرد.
       وی در این رابطه با آوردن مثالی در زمینه دستگاه صدور کارت برای مشتری بیان کرد: نیاز است تا ضمن ارائه خدماتی این چنینی، پشتیبانی لازم از محصولات نیز صورت بگیرد به عنوان مثال، در صورت قطع دستگاه صدورکارت در زمانی که مشتری مراجعه می‌کند، بعد از این مشتری به بانک دیگری مراجعه می‌کند و طبعا در چنین شرایطی ما مشتریان بانکی خود را به مرور از دست می‌دهیم، بنابراین حضور مشتریان در شعب ما بسیار مورد نیاز است و طبعا خدمات پس از فروش در این حوزه بسیار موثر واقع می‌شود.
       وی اینطور ادامه داد: خدمات مبناکارت به گونه‌ای است که مشکلات این حوزه را تا اندازه زیادی رفع کرده است و بانک قوامین به عنوان یکی از بانک‌های مراجعه‌کننده و مشتریان اصلی به مبناکارت از خدمات ارائه شده بسیار رضایت دارند و شعبات بانکی ما در استان‌های مختلفی همچون، تبریز، ارومیه و کرمان از سرعت و کیفیت خدمات مبناکارت آریا رضایت کامل داشته و دارند.
      تهرانی یکی از پشتیبانی‌های مبناکارت را پشتیبانی دوره‌ای دانست و گفت: در این رابطه ما تاکنون مشکلی نداشته‌ایم و تمام مستندات اقدامات صورت گرفته در این شرکت به صورت کامل در دست ما قرار می‌گیرند. در این زمینه برخی از استان‌ها به دلیل دور بودن نقطه شعب با مشکلاتی روبه راه هستند با این وجود انتظار ما این است که به استان‌هایی که نزدیک‌تر هستند خدمات بهتری ارائه شود.
       
      وی افزود: استان‌های پهناوری مانند خراسان، یزد، کرمان نیازمند منطقه‌بندی موثرتری در زمینه پشتیبانی هستند و طبیعتا در چنین شرایطی خدمات بهتری به بانک ها ارائه می ‌شود.
       
      وی در پایان یکی دیگر از نقاط قوت مبناکارت در حوزه پشتیبانی مبناکارت را اینطور بیان کرد: بررسی که در رابطه با بحث پشتیبانی انجام می‌دهیم بررسی مستقیم از خود نمایندگان شعب است.  
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع