• مک او اس High Sierra را ۲۵ سپتامبر دانلود کنید

      مک او اس High Sierra را ۲۵ سپتامبر دانلود کنید

      در جریان رویداد بزرگ امشب اپل، مشخص شد که نسخه‌ی بعدی سیستم‌عامل مک از روز ۲۵ سپتامبر برای کاربران قابل دریافت خواهد بود.

      اپل نسخه‌ی بعدی سیستم‌عامل مک را در کنفرانس توسعه‌دهندگان در ماه ژوئن معرفی کرد و از آن زمان تاکنون، نسخه‌های آزمایشی مختلفی از آن منتشر شده است. اکنون نسخه‌ی رسمی High Sierra آماده‌ی عرضه شده و از تاریخ ۲۵ سپتامبر می‌توانید آن را دریافت کنید. های سیرا کاملا رایگان است و تقریبا روی تمام مک‌ها تولیدشده از سال ۲۰۰۹ قابل اجرا خواهد بود؛ اما برخی تغییرات جدید این نسخه، ممکن است سازگاری با اپلیکیشن‌های قدیمی را قطع کنند.

      به‌روزرسانی اصلی های سیرا، شامل سیستم فایل جدید APFS است که تاحدودی منجر به آزادسازی فضای ذخیره‌سازی روی مک شما می‌شود، سرعت انجام وظایف را بهبود می‌بخشد و تهیه‌ی پشتیبان را آسان‌تر می‌کند. کدک جدید ویدئوی HEVC حجم ویدئو‌ها را کاهش می‌دهد و پشتیبانی از واقعیت افزوده و پردازشگر گرافیکی اکسترنال را به سیستم شما اضافه می‌کند. اکنون برای اولین بار است که مک، قابلیت پشتیبانی از واقعیت افزوده را پیدا می‌کند و با هدست‌های استیم‌وی‌آر و اچ‌تی‌سی وایو وی‌آر سازگار می‌شود.

      تغییر اصلی بعدی، بهبود اپلیکیشن‌های هسته‌ی سیستم‌عامل نظیر فوتوز، سافاری، میل، نوتس، سیری و اسپات‌لایت است. برای مثال، اکنون می‌توانید ویدئوهای پخش خودکار را به وسیله‌ی یک تنظیم جدید در سافاری بلاک کنید. با این وجود، تغییرات اصلی این نسخه از مک اواس، برخلاف نسخه‌های پیشین که روی تغییرات ظاهری و ویژگی‌های اساسی متمرکز بودند، معطوف به هسته‌ی سیستم‌عامل است؛ در نتیجه انتظار تغییر بزرگی از نسخه‌ی بعدی مک او اس نداشته باشید.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع