• فیسبوک ‌به‌زودی برنامه‌های تلویزیونی اختصاصی خود را عرضه می‌کند

      فیسبوک ‌به‌زودی برنامه‌های تلویزیونی اختصاصی خود را عرضه می‌کند

      بر اساس گزارش بلومبرگ، اولین موج برنامه‌های تلویزیونی ساخته‌شده توسط فیسبوک، در اواسط ماه آگوست عرضه خواهد شد.

       بر اساس گزارش‌های قبلی مبنی بر برنامه‌های جاه‌طلبانه‌ی فیسبوک برای ساخت برنامه‌های تلویزیونی اختصاصی، انتظار می‌رفت که این غول شبکه‌ی اجتماعی، اولین موج از تولیدات خود را در ماه ژوئیه عرضه کند. اما با وجود نزدیک شدن ماه ژوئیه به انتهای خود، به دلیل آماده نبودن این برنامه‌ها، ظاهرا مدت بیشتری باید منتظر آن‌ها باشیم. بنا بر گزارش بلومبرگ، اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، بخش جدید ویدئوی فیسبوک سرانجام در اواسط آگوست در دسترس قرار خواهد گرفت. گزارش شده است که فیسبوک درخواست تحویل اولین اپیزود پروژه‌های خود را از شرکای تجاری داشته؛ اما ساخت برخی از آن‌ها بیش از حد معمول به طول انجامیده است و امکان دارد برنامه‌ی پخش آن‌ها را با تأخیر مواجه کند.

      فیسبوک هنوز عرضه‌ی این پروژه‌ی خود را تأیید نکرده، اما تلاشی برای مخفی کردن آن نیز نداشته است. سال گذشته، این شرکت، ریکی فن وین، کارآفرین مؤسس وب‌سایت CollegeHumor را به استخدام خود درآورد. بنا بر ادعای فن وین، فیسبوک در حال بررسی برای سرمایه‌گذاری روی تولید محتوای ویدئویی شامل برنامه‌های اختصاصی و تحت مجوز است. این شرکت همچنین برای پیشبرد ساخت برنامه‌های اختصاصی، مدیر سابق شبکه‌ی MTV، مینا لوفور را که در تولید سریال‌های تلویزیونی Teen Wolf و Scream فعال بوده نیز به خدمت گرفته است.

      بر اساس گزارش‌های مختلف، غول شبکه‌ی اجتماعی برای ساخت برنامه‌های ارزان‌قیمت و تولیدات سنگین، با چندین کمپانی رسانه‌ای مختلف وارد همکاری شده است؛ بنابراین احتمال می‌رود تولیدات کم‌خرج آن‌ها مشابه تولیدات ویدئویی یوتیوب و برنامه‌های گران‌قیمت آن‌ها همانند سریال‌های تلویزیونی فعلی باشند. با این حال طبق اظهار نظر بلومبرگ، فیسبوک قصد رقابت با شبکه‌هایی نظیر نت‌فلیکس یا HBO ندارد؛ در نتیجه ساخت برنامه‌ای در حد و اندازه‌های سریالی چون بازی تاج و تخت، دور از انتظار خواهد بود.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع