• فیسبوک تاریخ کنفرانس آکیولس کانکت 4 را اعلام کرد

      فیسبوک تاریخ کنفرانس آکیولس کانکت 4 را اعلام کرد

      فیسبوک به‌عنوان شرکت مادر آکیولس، زمان دقیق برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان آکیولس کانکت ۴ را اعلام کرد.

       فیسبوک قرار است کنفرانس آکیولس کانکت ۴ را در روزهای ۱۱ و ۱۲ ماه اکتبر (۱۹ و ۲۰ مهر) در سن خوزه‌ی کالیفرنیا برگزار کند. هدف اصلی این کنفرانس به اشتراک گذاشتن تازه‌های دنیای واقعیت مجازی و ترسیم برنامه‌های آینده‌ی این بخش است. کنفرانس سال گذشته‌ی آکیولس بیشتر بر محتوای ساخته شده برای گیر وی‌آر و آکیولس ریفت تمرکز داشت. نکته‌ی مهم کنفرانس سال گذشته، اشتراک خبرهای این رویداد توسط مارک زاکربرگ بود.

      طی یک سال گذشته، فیسبوک به‌آرامی برند آکیولس و مدیریت آن را وارد هسته‌ی اصلی برند فیسبوک کرده است. این کنفرانس زیر نظر قائم‌مقام بخش واقعیت مجازی فیسبوک یعنی هوگو بارا برگزار می‌شود؛ هوگو بارا پس از قطع همکاریبرندان آیرایب با آکیولس، این سمت را بر عهده گرفته است. این اولین کنفرانس آکیولس بعد از ترک پالمر لاکی، یکی از بنیان‌گذاران آکیولس است.

      بازی‌های انحصاری جدید یکی از محتمل‌ترین موضوعات کنفرانس امسال خواهند بود؛ با توجه به این‌که آکیولس همکاری با برخی از ناشران مهم بازی را از دست داده است، اقدامات این شرکت برای جبران این فقدان یکی از نکات جالب این کنفرانس خواهد بود. برخی از عناوین بزرگ بتسدا در E3 امسال مانند Skyrim، Fallout 4 و Doom به آکیولس ریفت نخواهند آمد؛ دلیل این قطع همکاری، مشکلات حقوقی بین کمپانی مادر بتسدا یعنی زنیمکس و آکیولس اعلام شده است. کارشناسان امیدوار هستند که نمونه‌ی اولیه جدیدی از هدست سانتا کروز نیز در کنفرانس امسال رونمایی شود.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع