• همراه اول آخرین وضعیت ترابردپذیری را اعلام کرد

      همراه اول آخرین وضعیت ترابردپذیری را اعلام کرد

      همراه اول آخرین وضعیت ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه را تا ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ گزارش داد.

       

      همراه اول گزارش داده است با ترابردپذیری، طی حدود یک سال گذشته بیشتر از ۷۵ هزار و ۴۵۶ مشترک جدید از سایر اپراتورهای رقیب را به اپراتور خود جذب کرده است.

      طبق گزارش آماری زیر که در سایت همراه اول منتشر شده است، تا ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ از طریق فرایند ترابردپذیری، ۱۸۶۱۱ مشترک بیشتر از ایرانسل و ۱۹۰۱ اپراتور بیشتر از رایتل در این فرایند به اپراتور همراه اول پیوسته‌اند.

      ترابردپذیری همراه اول

      • در این گزارش در شاخص «میزان درخواست از اپراتورها برای ترابرد»، تعداد درخواست خروج از ایرانسل به همراه اول ۱۰۷۹۸۴ مورد است.
      •  همراه اول موفقیت خود در شاخص «میزان موفقیت در اجرای مناسب ترابردپذیری» را ۶۴ درصد دانست.
      • در شاخص «رضایت‌مندی از کل فرایند ترابردپذیری» همراه اول با استناد به نظرسنجی که شرکت پیمانکار فنی طرح ترابردپذیری انجام داده است، اعلام کرده ۶۲ درصد از مشتریان ترابردپذیری از همراه اول رضایت دارند.

       همراه اول با اعلام تراز نهایی ترابرد ۲۰۵۲۳+ ادعا می‌کند تنها اپراتوری است که با اختلاف بسیار زیاد تراز مثبت دارد؛ ولی آمارهای منتشرشده در رسانه‌ها با آمار این شرکت تفاوت فاحش دارند.

      دلایل موفقیت همراه اول از نظر خودش پوشش گسترده شبکه، راه‌اندازی سریع اینترنت نسل ۴.۵ و افزایش ۲ درصدی سهم بازار در سال گذشته گزارش شده‌اند. همراه اول در این گزارش از رقبا درخواست کرد از حاشیه‌سازی و توجیه عدم موفقیت خود دست بردارند.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع