• افزایش ارایه خدمات ارزی در بانک اقتصادنوین

      افزایش ارایه خدمات ارزی در بانک اقتصادنوین

      رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین گفت: تسهیل و روان سازی ارایه خدمات ارزی زمینه رضایت‌مندی متشریان این بخش را فراهم می‌کند.

       سیامک دولتی در جمع همکاران مدیریت بین‌الملل، مدیر امور شعب و مسئولین ارزی شعب سراسر کشور این بانک با اشاره به لزوم دقت عمل در این بخش گفت: تعاملات بانکی بین‌المللی پیچیدگی‌های خاص خود را دارد که این پیچیدگی‌ها ایجاب می‌کند همکاران فعال در این بخش ضمن آگاهی از مقررات و قوانین داخلی و بین‌المللی بر بخش نامه‌ها و دستورالعمل‌های صادره از سوی نهادهای ذی‌صلاح از جمله بانک مرکزی جمهوی اسلامی ایران نیز اشراف کامل داشته باشند.

      وی اظهار داشت: پایبندی به قوانین لازمه فعالیت در نهادهای پولی و مالی از جمله بانک‌ها است و با توجه به حساسیت های موجود در تعاملات بین‌المللی ضریب این حساسیت در حوزه ارز و بین‌الملل دو چندان است.
      وی در ادامه سخنان خود به لزوم به روز بودن اطلاعات همکاران فعال در بخش بین‌الملل اشاره کرد و گفت: توجه به آموزش‌های ضمن خدمت امکان روز آمدی همکاران را در این بخش فراهم می‌کند.
      در ادامه این مراسم تورج کاکوند مدیر امور بین‌الملل بانک اقتصادنوین نیز طی سخنانی با اشاره به لزوم سرعت بخشی در ارایه خدمات ارزی به مشتریان گفت: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای صورت پذیرد که خدمات ارزی مورد نیاز مشتریان در همه شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور ارایه شود.
      وی با اشاره به اینکه یکی دلایل عدم ارایه خدمات ارزی در تمام شعب کمبود نیروی متخصص در این حوزه است، ابراز امیدواری کرد که خدمات ارزی به زودی در تمام شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور ارایه شود.
      محمد آخرتی مدیر امور شعب بانک اقتصادنوین نیز در این نشست از آمادگی واحد ریالی برای همکاری با واحد بین‌الملل این بانک برای تامین نیروی انسانی حوزه بین‌الملل خبر داد.
      وی گفت: بانک اقتصادنوین پیش از این در حوزه ارزی و بین‌الملل عملکرد قابل قبولی داشته است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد توسعه کمی و کیفی این خدمات در تمامی شعب بانک اقتصادنوین در آینده نزدیک باشیم.
      در ادامه این مراسم همکاران مدیریت بین‌الملل و روسای دوایر شعب ارزی تهران و شهرستان‌ها به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون موارد مرتبط با این حوزه پرداختند.

       

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع