• احتمال حذف ورودی 3.5 میلی‌متری از HTC U پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی

      احتمال حذف ورودی 3.5 میلی‌متری از HTC U پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی

      بر اساس گزارش‌های غیررسمی، ورودی 3.5 میلی‌متری هدفون، جایی در پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی یعنی HTC U نخواهد شد.

       آن‌طور که از شواهد امر پیدا است، HTC U پرچمدار جدید شرکت اچ‌تی‌سی در برخی زمینه‌ها دنباله‌رو گوشی Bolt سال گذشته این شرکت تایوانی خواهد بود. تأیید این ادعا، توییتی است که توسط افشاگر مطرح با حساب کاربری LlabTooFeR@ منتشر شده است. بر مبنای این توییت، اچ‌تی‌سی یو از استاندارد IP57 به‌منظور بهبود مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار بهره‌ خواهد برد و ورودی ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز از این محصول حذف خواهد شد.

      همان‌طور که می‌دانید، استفاده از استاندارد IP57 به آن معنا است که امکان ورود ذرات گردوغبار به داخل گوشی (به نحوی که عملکرد طبیعی آن را تحت تأثیر قرار دهد) وجود نخواهد داشت. علاوه بر این، مقاومت در برابر نفوذ آب نیز تا عمق یک متر و با فشار معمولی، برای مدت‌زمان ۳۰ دقیقه تضمین خواهد شد. البته پرچمدارهایی نظیر گلکسی اس ۸ این عملکرد را تا عمق ۱.۵ متری آب تضمین می‌کنند.

      حذف ورودی ۳.۵ میلی‌متری هدفون نکته عجیبی نیست؛ زیرا پیش از این بولت و یو اولترا هم با این پورت سنتی خداحافظی کرده بودند. با این تفاسیر، به نظر می‌رسد بار دیگر در مراسم رونمایی از پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی شاهد سخنرانی مسئولان این شرکت در خصوص عملکرد و قابلیت‌های هندزفری‌ USonic با استاندارد یو‌اس‌بی نوع C خواهیم بود. خوشبختانه این بار برخلاف آنچه در خصوص U Ultra شاهد بودیم، مبدل یو‌اس‌بی نوع C به ۳.۵ میلی‌متری در جعبه پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی قرار خواهد گرفت.

      تصاویر غیررسمی جدیدی که امروز از این محصول منتشر شد نیز حکایت از آن دارد که پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی در قالب دو نسخه تک سیم‌کارت و دو سیم‌کارت در بازارهای مختلف پیش روی خریداران قرار خواهد گرفت.

      تصاویر HTC U اولین بار توسط ایوان بلس منتشر شده بود. در تصاویر غیررسمی یادشده، محصولی را شاهد هستیم که نمای جلویی اچ‌تی‌سی ۱۰ و نمای پشتی U Play را تداعی می‌کند. گفته می‌شود این محصول از صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی، تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام و چهار گیگابایت رم بهره‌مند خواهد شد.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع