• گوشی میزو پرو 6 پلاس با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ داخلی با قیمت 434 دلار به فروش می رسد

      گوشی میزو پرو 6 پلاس با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ داخلی با قیمت 434 دلار به فروش می رسد

      به‌تازگی قیمت گوشی‌هوشمند میزو پرو ۶ پلاس (Meizu Pro 6 Plus) در وب‌سایت جینگ‌دونگ کاهش یافته و به ۴۳۴ دلار رسیده است. این محصول ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد و از پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ بهره می‌برد.

       میزو در سال ۲۰۱۶ در یک اقدام غیرمنتظره از گوشی‌هوشمندی به نام میزو پرو ۶ پلاس رونمایی کرد که این محصول از پردازنده‌ی قدرتمند اکسینوس ۸۸۹۰ سامسونگ بهره می‌برد. پرو ۶ پلاس پس از عرضه به بازار در واقع حکم گل سرسبد محصولات تولید شده توسط Meizu را داشت؛ چراکه مشتریان این شرکت مدت‌ها به استفاده از چیپ‌ست‌های ساخت مدیاتک انتقاد می‌کردند. البته بیشتر گوشی‌های هوشمند معرفی شده در سال گذشته توسط این شرکت، از پردازنده‌های ساخت کمپانی مدیاتک بهره می‌برند. در نهایت شرکت میزو در سال گذشته حاشیه‌ی سود خود را بسیار کم کرد تا بتواند نظر مثبت طرفدارانش را به خود جلب کند و بدین ترتیب از پردازنده‌ای جدید در تولید پرو ۶ پلاس بهره گرفت.

      اگر گوشی‌هوشمند میزو پرو ۶ پلاس باعث ایجاد لبخند رضایت هواداران کمپانی میزو شود؛ اما باز هم عرضه‌ی این محصول خود یک مشکل دیگر است. در هر حال به‌نظر می‌رسد گوشی‌هوشمند مورد اشاره در تعداد بسیار زیاد و از طریق وب‌سایت جینگ‌دونگ (JD.com) در دسترس مشتریان قرار گرفته و جالب اینجاست که قیمت این محصول باز هم کاهش پیدا کرده است. تعدادی از خرده‌فروشان شخص‌ثالث گوشی‌هوشمند میزو پرو ۶ پلاس را عرضه می‌کنند. این محصول در دو مدل با حافظه‌های داخلی ذخیره‌سازی مختلف تولید شده است. مدل اول از ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی بهره می‌برد و مدل دوم ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد. البته مدل ۱۲۸ گیگابایتی این محصول هم‌اکنون به طور کامل به فروش رفته و موجودی آن تمام شده است.

      گوشی‌هوشمند میزو پرو ۶ پلاس با رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی هم اکنون با قیمت ۲۹۹۹ یوان چین (حدود ۴۳۴ دلار آمریکا) در برخی از فروشگاه‌ها به‌فروش می‌رسد. علاوه بر این بد نیست اشاره کنیم که برخی از خرده‌فروش‌ها قیمت این محصول را تا ۲۷۹۹ یوان چین (حدود ۴۰۵ دلار آمریکا) کاهش داده‌اند. گوشی‌ پرو ۶ پلاس در رنگ‌های طلایی، خاکستری تیره و تقره‌ای تولید شده اما ظاهرا در حال حاضر فقط و فقط مدل طلایی این محصول در دسترس علاقمندان قرار دارد و موجودی دو مدل دیگر هم به پایان رسیده است.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع