• ال جی بدنه تمام فلزی جی 6 را تأیید کرد

      ال جی بدنه تمام فلزی جی 6 را تأیید کرد

      در آستانه برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلونا و رونمایی از نسل جدید پرچم‌دار ال‌جی، این کمپانی کره‌ای استفاده از فلز را در تمام بدنه‌ی جی 6 تأیید کرده است.

       انتظار می‌رود ال‌جی تا یک هفته‌ی آینده از نسل جدید پرچم‌دار خود با نام جی ۶ در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلونا رونمایی کند؛ حال کره‌ای‌ها همچون سال گذشته، در روزهای منتهی به برگزاری MWC 2017 به ارائه‌ی اطلاعاتی در رابطه با نسل جدید گوشی هوشمند خود پرداخته است. ال‌جی صفحه‌ی جدیدی در وب‌سایت خود ایجاد کرده است که کاربران با ثبت نام در آن، اطلاعاتی در رابطه با جی ۶ دریافت خواهند کرد، حال این وب‌سایت جزئیات بسیار جالب توجهی در مورد پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ ال‌جی ارائه کرده است.

      در قسمت پایین این وب‌سایت می‌توان پاراگرافی کوتاه را دید که در آن، بدنه‌ی تمام فلزی جی ۶ در کنار قابلیت‌های دیگری نظیر سنسور اثر انگشت و سایر جزئیات رده‌ی بالا توصیف شده است.

      از جمله‌ی مشخصات فنی مورد انتظار برای جی ۶ باید به نمایشگر ۵.۷ اینچی ال‌سی‌دی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و رزولوشن QHD، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۱، درگاه USB نوع C، شارژ بی‌سیم، سنسور اثر انگشت، دستیار صوتی هوشمند گوگل اسیستنت، سیستم پرداخت ال‌جی پی، دوربین پشتی دوگانه و باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در کنار ابعاد ۱۴۸.۸ در ۷۲.۳ در ۸.۳ میلی‌متری اشاره کرد.

      با وجود اینکه تاکنون اطلاعات و تصاویر متعددی منتسب به جی ۶ فاش شده است، ارائه‌ی اطلاعات در رابطه با این گوشی هوشمند به‌صورت رسمی توسط ال‌جی اطلاعات فاش شده را تصدیق می‌کند

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع