• وزیر امور اقتصادی و دارایی پاسخ داد

      ریشه مشکلات بانکی کجاست؟

      ریشه مشکلات بانکی کجاست؟

      وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه برخی به عملکرد بانک ها انتقاد دارند، گفت: مشکلات بانک ها به مواردی از قبیل اینکه برخی از آن ها به بنگاه داری روی آورده اند، همچنین بدهکاری دولت به بانک ها، مطالبات بانک ها از مردم و همچنین مطالبات غیرجاری بانک ها باز می گردد.

      علی طیب نیا، در نشستی با نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی که با حضور استاندار اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دلیل تعامل بیشتر با مردم از مشکلات و مطالبات آنان آگاه هستند و طبیعی است که با شور و هیجان درخواست های خود را اعلام می کنند و وظیفه همه است که همین مسیر را دنبال کنیم.
      وی با ذکر این نکته که بیان مشکلات باید مقدمه ای برای پیدا کردن راه حل باشد، گفت: باید مشکلات ریشه یابی شوند و به دنبال برنامه برای رفع آن‌ها باشیم.
      وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه در حال حاضر دولت با مشکلات پیچیده ای مواجه است، ادامه داد: انتقاد به حل مشکلات کمک نمی کند.
      طیب نیا با بیان اینکه برخی به عملکرد بانک ها انتقاد دارند، تصریح کرد: مشکلات بانک ها به مواردی از قبیل اینکه برخی از آن ها به بنگاه داری روی آورده اند، همچنین بدهکاری دولت به بانک ها، مطالبات بانک ها از مردم و همچنین مطالبات غیرجاری بانک ها باز می گردد.
      وی با اشاره به اینکه در خصوص مالیات مشکلات زیادی وجود دارد، اضافه کرد: طرح جامع مالیاتی برای رفع این مشکلات پیشنهاد شده است که می تواند به حل مشکلات کمک کند.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع