• تصاویر رسمی مدل آبی مرجانی گلکسی اس 7 اج منتشر شد

      تصاویر رسمی مدل آبی مرجانی گلکسی اس 7 اج منتشر شد

      ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته گلکسی اس ۷ اج را در رنگ آبی مرجانی تولید کند. حال تصاویر رسمی از این مدل در دسترس قرار گرفته‌ است.

       سامسونگ هم اکنون به جز دو گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج، پرچمدار دیگری برای فروش در فصل تعطیلات سالانه ندارد. این کمپانی تصمیم گرفته تا گوشی اس ۷ اج را در رنگی جدید که پیش‌تر به صورت انحصاری فقط برای گلکسی نوت ۷ در نظر گرفته شده بود نیز تولید کند تا از این طریق فروش گوشی مورد بحث بیشتر شود. چند هفته قبل ابتدا تصویری از مدل آبی مرجانی گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ اج سامسونگ فاش شد و سپس این موضوع تایید شد که این مدل در ماه نوامبر در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. امروز شرکت یاد شده تصاویر رسمی مدل آبی مرجانی گلکسی اس ۷ اج را منتشر کرده است. 

      این محصول در واقع همان گلکسی اس ۷ اج سابق است که بسیاری از کاربران و نیز منتقدان نظر مثبتی به آن دارند. باید گفت که مدل آبی مرجانی این گوشی هیچ تفاوتی با مدل‌های کنونی این دستگاه نداشته و تنها تفاوتی که در این میان وجود دارد همان رنگ است. باید گفت که مدل آبی مرجانی اس ۷ اج بسیار زیبا به نظر می‌رسد. تصاویر منشتر شده توسط سامسونگ تایوان این موضوع را تایید می‌کند که مدل آبی رنگ گلکسی اس ۷ اج در روز یکم نوامبر (۱۱ آبان) با قیمت ۷۹۰ دلار به فروش خواهد رسید. سامسونگ سنگاپور نیز هفته‌ی گذشته تایید کرده که مدل جدید مورد بحث از تاریخ ۵ (۱۵ آبان) نوامبر در این کشور در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع