• مدیرکل ICT استان گیلان خبر داد

      استقرار دولت الکترونیک در استان گیلان عملیاتی می‌شود

      استقرار دولت الکترونیک در استان گیلان عملیاتی می‌شود

      مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان گفت:در راستای دولت الکترونیک، مقدمات راه اندازی شبکه ملی اطلاعات در استان گیلان فراهم می شود.

      به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، رضایتی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان با اشاره به اجرای دولت الکترونیک در استان گیلان اظهارکرد: در راستای اجرای پروژه های مربوط به راه اندازی شبکه ملی اطلاعات ، مرکز داده استان گیلان تا سه ماه دیگر افتتاح می شود.
      وی ارائه خدمات امن در فضای مجازی به دستگاهای دولتی را از اهداف راه اندازی این دیتا سنتر عنوان کرد و گفت: با راه اندازی این دیتا سنتر میزبانی تمام دستگاههای دولتی در داخل استان صورت خواهد گرفت.
      رضایتی در ادامه تصریح کرد: دستگاههای دولتی استان ملزم هستند تا حتی المقدور خدمات خود را از طریق الکترونیکی به مردم ارائه دهند.
      وی همکاری با فعالان بخش خصوصی و دانشگاهیان حوزه ICT را یکی از برنامه های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان عنوان کرد و گفت: تلاش می شود در راستای اهداف وزارت ارتباطات بیشترین همکاری را با بخش خصوصی و متخصصان دانشگاهی  در راستای توسعه ICT در استان گیلان داشته باشیم.
      مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان از تلاش برای گسترش شبکه انتقال فیبرنوری در استان خبر داد وافزود: به منظور راه آندازی شبکه ملی اطلاعات و توسعه شبکه انتقال فیبرنوری با کمک شهرداری  های استان و اپراتور چهارم شبکه فیبرنوری گسترش می یابد.
      وی در پایان گفت: تا پایان امسال تلاش می شود تمام استان گیلان به اینترنت پرسرعت مجهز شوند. 

       

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع